Štítky

, ,

To je asi nejdůležitější sdělení sebereklamního mailu písničkáře Hutky, zveřejněného na BL, který vyvolal menší polemiku (1,2,3,4).

Pan Hutka je, jak se zdá, zcela zaskočen naprostým nezájmem o svou osobu. Nedokáže pochopit, proč lidé odmítají jeho tvorbu, tedy lépe řečeno, nestojí jim ani za to odmítání. Oni ji přímo ignorují. Přitom důvody jsou naprosto zřejmé. Je to hloupý výběr témat a velmi slabé hudební schopnosti.

Hutka

Plamenně brojit proti komunismu 20 let po jeho pádu (viz jeho účinkování v televizních pořadech) není už ani k pobavení, ale trapnost, kterou lze sice nanutit televizním koncesionářům, avšak dobrovolně si to nikdo nekoupí.  Naprosto hloupý útok na Nohavicu donutil navíc posluchače k volbě mezi nimi. Tento souboj musel Hutka prohrát ja umělecky, tak osobně. Kdo si pamatuje život za bolševika a nechová se pokrytecky, nehodí první kamenem. Od dlouhodobého parazita na těle Nizozemského království to zní zvláště pikantně.

O umělecké stránce lépe nehovořit. Monotónní písničky, katastrofálně zazpívané, se stejně špatným doprovodem a pořád víc a víc stejné. I kdyby Hutku napadly kdoví jak převratné myšlenky (jakože nenapadají), v tomto trapném a katastrofálním provedení je nikdo poslouchat nebude. Opravdu se nedivím, že to nikdo nekupuje a co je ještě horší, na rozdíl od Kryla či Nohavici, ani nehraje:

Minule jsem sice už o tomto svém novém CD, natočeném 29. ledna 2009 na koncertu ve Světlé nad Sázavou napsal, ale nevyfutroval jsem to žádnou reklamní kampaní na billboardech u dálnice na Brno, tak si toto CD za 200 Kč s ručně tištěným obalem objednali jen tři lidé.

Pro mne je pan Hutka šumařem, který jen dobře využil dobového znechucení ze všudy přítomné bolševické demagogie. Jen na tomto základě se mu podařilo prodat své protirežimní zmetky. Není divu, že tento obchodní model 20 let po pádu komunismu nefunguje.