Štítky

Je sice pravda, že jsem proti telefonickým „spammerům“ docela dobře chráněn, ale občas někdo pronikne.

Hůře chránění jedinci, jejichž čísla jsou veřejně vystavována na internetu, jsou obšťastňováni až několika hovory denně.  Škála parazitů je široká, od „investičních“ firem až po „humanitární“ neziskovky.

Asi jako všichni jsem vyzkoušel různé metody, od okamžitého zavěšení (často otravují ještě jednou), přes přívětivé odmítnutí (ozve se jiný blb ze stejné firmy někdy v budoucnu) až ke sprosté nadávce (ztráta času a rozhození osobní pohody, ale bývá to definitivní). Zjistil jsem, že nejjednodušší je reagovat na obvyklé úvodní prohlášení typu: „…v rámci zvýšení kvality služeb je hovor monitorován…“ hláškou „Monitorované hovory nevedu!“. Otrava je zmaten, nemá připravenu odpověď a recidiva je minimální. Jak to řešíte Vy?