Štítky

, ,

Mohu si za to sám. Proč se snažím pořád do omrzení vysvětlovat, jak (ne)fungují různá eko-opatření a technologie?

Jistý ekoaktivista Martin, mne pak při diskusi o slunečních elektrárnách na OM takto sjede.

> cnemo: jste pro mne jen a jen lump a ne diskutér. Fanatik a technokrat a unfair jednající osoba.

Pod tíhou jasných argumentů jsem se musel Martinovi přiznat:

Odhalil jste mne jako protistátní živel:

– máte pravdu, sám na sobě pozoruji, že jsem lump! Mám tu drzost říkat nepříjemné pravdy, které se právě nenosí, čímž spoustu lidí štvu

– ano, jsem fanatik! Zcela fanaticky věřím, že základní přírodní zákony platí, vždy, v diktatuře i demokracii, bez ohledu na náš volutarismus, ignoranci, zbožná přání a lásku k přírodě. Platí ve vzdáleném vesmíru, mém těle ale i při mystickém okamžiku rozsvícení žárovky.

– ano, jsem technokrat! Občas totiž umím aplikovat přímou úměru či složitější konstrukce na přírodu okolo sebe, což zraňuje city ekoteroristů, kteří ji prostě „milují“. Oni přece „cítí“, co je správné a co ne!

– ano, špiním NNO. Zajímá mne financování a cui bono. Obvykle to pro zdiskreditování NNO zcela stačí, jak ukazuje výše uvedený příklad hnutí Duha. V tomto směru jsou ekologické NNO na tom úplně stejně, jako ty propagující buzerantismus, feminismus, ničící školství nebo destruující výchovu dětí. Stačí vzpomenout na financování „aktivistů“ proti Temelínu. Jen musí být NNO trochu větší, hovňousky nemá smysl globálně financovat, proto se globálními penězi nepotkáváte.

– ano, jsem umfair jednající osoba! Zneužívám vzdělání, které mi blahé paměti dopřála ještě dělnická třída, abych zesměšňovat snaživé figurky se vzdělanostním a intelektuálním handicapem, snažícími se s filosofií paní Dymákové zase jednou zachránit planetu.

To všechno přiznávám a chystám se na věčné zatracení v ekopekle. Jen věřím, že tam budou provozovat OZE, pak tam totiž bude spíše problém tma a zima, a plameny pekelné budou spíše za odměnu!